Od Luke i HET-a 12 000 za Herceg TV

Luka Petrović je široke ruke, posebno kada treba počastiti sebe iz budžeta, javnih preduzeća i ustanova. Tako je širokogrudni Luka 2.3.2018. godine prebacio 6 000 KM bez PDV-a iz gradskog budžeta na račun svoje Herceg televizije. Ugovor o navodnim uslugama promocije, propagande i reklamiranja grada Trebinja na Herceg televiziji sklopljen je metodom direktnog sporazuma, bez objavljivanja obavještenja u javnosti. Laki Lučiano Petrović očito želi da što prije otplati investiciju, pa je prebacivanje novaca iz javnih preduzeća na račun Herceg TV ubrzano.

Isti iznos na račun lukine Herceg televizije uplatile su i posrnule Hidroelektrane na Trebišnjici. Direktor Gordan Mišeljić uoči nove godine, 26.12.2017. godine uplatio je Herceg radio-televiziji 5 99o,70 KM bez PDV-a na ime usluga reklamiranja i propagande. Suvišno je napomenuti da je i ovaj Ugovor sklopljen postupkom direktnog sporazuma i pregovaranja sa samo jednim ponuđačem, bez objave obavještenja u javnosti. Bacanjem 6 000 KM u vjetar HET je završio najcrnju godinu u 50 godina dugoj istoriji preduzeća, koja je okončana sa rekordnim gubitkom od čak 24,3 miliona maraka. Umjesto da štedi i pokuša smanjiti ogroman minus i dugovanja, Mišeljić  razbacuje novac kako bi zadovoljio apetite svog mentora, pokazao slijepu odanost i poslušnost.      

Preko braće Mastilović Luka je krajem prošle godine od braće Papović kupio Herceg RTV za 448 000 KM bez PDV-a, kako bi spinovao javnost, vodio propagandni rat i kontrolisao medijski prostor u Hercegovini. Ipak Luka ne želi da iz svog džepa plaća rad svoje televizije, već po starom i razrađenom običaju izvlači novce iz javnih preduzeća i ustanova putem namještenih tendera i navodnih usluga propagande i reklamiranja. Tako je osim HET-a i grada Trebinja, i Elektroprivreda Republike Srpske nedavno platila 6 000 KM Herceg RTV objavljivanje vaskršnje čestitke,  a njihov put prebacivanja javnih novaca na račun partijske televizije polako slijede ostale hercegovačke opštine i javna preduzeća pod kontrolom SNSD-a.                              

Luka je za direktora Herceg RTV postavio svog bliskog saradnika Đorđa Bjelakovića, koji je istovremeno zaposlen u gradskoj administraciji kao ekonomski tehničar sa srednjom stručnom spremom. Od promjene vlasništva došlo je do radikalne promjene uredničke politike, a Herceg RTV postala je glasilo SNSD-a. Već pola godine u emisijama gostuju isključivo funkcioneri i kadrovi vladajuće stranke bliski gen-seku Petroviću, a kulminacija propagande očekuje se na jesen, uoči opštih izbora.

 

Nebojša Vukanović