Нове донације за АТВ и нови лого

Изгледа да је ребрендирање и промјена лога АТВ-а пуно коштала дворског тајкуна Станковића, па су повећане донације из јавног сектора. Након што је режим преко тајкуна Слободана Станковића купио Алтернативну телевизију, почеле су да стижу и издашне донације од јавних предузећа и установа. Тако су Хидроелектране на Дрини из Вишеграда уплатиле на рачун АТВ-а 29 500 КМ без ПДВ-а на име услуга рекламирања, а занимљиво да се у Одлуци наводи да су одабрали АТВ као најповољнијег понуђача и најнижу цијену, иако су конкурентским захтјевом директно преговарали са само једним понуђачем!? Није јасно зашто електро-енергетска предузећа издвајају велике суме новца за оглашавање када имају монопол на тржишту, и како њихово  рекламирање никако неће утицати на производњу и пословне резултате?                                                                              Поред ХЕ на Дрини, у последњих неколико мјесеци на рачун Алтернативне ТВ 6 000 КМ без ПДВ-а уплатиле су Воде Српске, општина Лакташи 6 700 КМ без ПДВ-а, Републичка управа за геодетске послове Републике Српске 5 000 КМ без ПДВ-а, Републички завод за статистику 770 КМ без ПДВ-а..                                                                           

Режим је одлучио да што више медија стави под своју контролу па је покренута опсежна акција, па је тако ген-сек Лука Петровић купио Херцег телевизију преко браће Мастиловић, који су послужили као посредници. Након што је Лука ставио под контролу Херцег ТВ, почеле су донације од јавних предузећа, па су ХЕТ, РиТЕ Гацко, град Требиње и Електропривреда РС уплатила по 6 000 Км за само мјесец дана.. Јасно је да режим жели да контролише медије и манипулише масама, али моћници не желе да троше свој новац већ извлаче и пребацују новац из јавних предузећа и установа. Ипак, силни новци ништа не значе јер упркос значајним улагањима и притиску, дворским медијима све више пада гледаност и утицај јер је народу доста више лажи, спинова и подметања.

 

Небојша Вукановић