Nove donacije za ATV i novi logo

Izgleda da je rebrendiranje i promjena loga ATV-a puno koštala dvorskog tajkuna Stankovića, pa su povećane donacije iz javnog sektora. Nakon što je režim preko tajkuna Slobodana Stankovića kupio Alternativnu televiziju, počele su da stižu i izdašne donacije od javnih preduzeća i ustanova. Tako su Hidroelektrane na Drini iz Višegrada uplatile na račun ATV-a 29 500 KM bez PDV-a na ime usluga reklamiranja, a zanimljivo da se u Odluci navodi da su odabrali ATV kao najpovoljnijeg ponuđača i najnižu cijenu, iako su konkurentskim zahtjevom direktno pregovarali sa samo jednim ponuđačem!? Nije jasno zašto elektro-energetska preduzeća izdvajaju velike sume novca za oglašavanje kada imaju monopol na tržištu, i kako njihovo  reklamiranje nikako neće uticati na proizvodnju i poslovne rezultate?                                                                              Pored HE na Drini, u poslednjih nekoliko mjeseci na račun Alternativne TV 6 000 KM bez PDV-a uplatile su Vode Srpske, opština Laktaši 6 700 KM bez PDV-a, Republička uprava za geodetske poslove Republike Srpske 5 000 KM bez PDV-a, Republički zavod za statistiku 770 KM bez PDV-a..                                                                           

Režim je odlučio da što više medija stavi pod svoju kontrolu pa je pokrenuta opsežna akcija, pa je tako gen-sek Luka Petrović kupio Herceg televiziju preko braće Mastilović, koji su poslužili kao posrednici. Nakon što je Luka stavio pod kontrolu Herceg TV, počele su donacije od javnih preduzeća, pa su HET, RiTE Gacko, grad Trebinje i Elektroprivreda RS uplatila po 6 000 Km za samo mjesec dana.. Jasno je da režim želi da kontroliše medije i manipuliše masama, ali moćnici ne žele da troše svoj novac već izvlače i prebacuju novac iz javnih preduzeća i ustanova. Ipak, silni novci ništa ne znače jer uprkos značajnim ulaganjima i pritisku, dvorskim medijima sve više pada gledanost i uticaj jer je narodu dosta više laži, spinova i podmetanja.

 

Nebojša Vukanović