Ko stoji iza podmetanja portala Srpskainfo

Ko stoji iza podmetanja portala „Srpskainfo“

Fabrika mržnje, laži i zla zvana „RTRS“ vodi pravi propagandni rat protiv opozicije ne birajući sredstva, i to je samo jedna kockica i dio većeg plana razbijanja opozicije koji je Dodik preuzeo od učitelja Mila Đukanovića. Pozivanje na neimenovane izvore, prenošenje lažnih vijesti, spinova, puštanje u etar plaćenih analitičara ili čak izjava novinara koji uopšte ne postoje, samo su neki od gebelsovih metoda kojima se tzv „RTRS“ služi, i koji su dokaz da se u prljavoj kampanji ne biraju sredstva. Tako je i juče tzv „RTRS“ prenio pisanje potpuno nepoznatog novog portala „Srpskainfo“ o tome kako će Vukota Govedarica uskoro biti smijenjen. Postavlja se logično pitanje zašto je glavna vijest na portalu „RTRS“ tekst nepoznatog autora bez ijednog sagovornika koji je prenesen sa marginalnog sajta koji je nedavno počeo sa radom? Odgovor se da naslutiti ako se pogleda ko stoji iza pisanja i portala.

U Impresumu „Srpskainfo“ stoji da je izdavač firma „Info 5“, koja je u vlasništvu Dragana Jerinića i njegove supruge Brankice Tejić Jerinić. Dragan Jerinić je dugogodišnji urednik Nezavisnih novina, vlasnik više privatnih firmi i jedna od dugogodišnjih udarnih medijskih pesnica režima. Iako Jerinićevo pisanje nema veći uticaj u javnosti niti njegovi portali i novine imaju velikih tiraž, njegove firma posluje sjajno jer sarađuju sa javnim preduzećima. Prema zvaničnim podacima, samo u poslednjih 5 godina preduzeće „Info 5 D.O.O Banjaluka“ imalo je skoro 3 miliona maraka prometa, a jedna od najuspješnijih je 2013. godina sa prometom od skoro 900 000 maraka i 111 000 KM profita. Jerinićeva firma niže pobjede na namještenim tenderima sa preduzećima iz elektro-energetskog sektora, a samo je Elektrokrajina u poslednje dvije godine sklopila čak 7 Ugovora o keteringu za zabava koje organizuje Seka Kuzmanović, te za medijske promocije Elektrokrajine. Na listi poslovnih partnera između ostalih javnih preduzeća i ustanova je i opština Laktaši, baza i centar SNSD-a, koja plaća Jeriniću usluge marketinga i portparola.

Novinarski mag Dragan Jerinić od Boga milosti Mileta je dobio koncesije i ima svoje privatne mini-elektrane koje posluju odlično i godišnje ostvare 630 000 maraka prihoda i oko 160 000 maraka dobiti.

Ukoliko se ima u vidu da Jerinić sarađujući sa vlastima Srpske godišnje ostvari više od milion maraka prihoda, ne treba sumnjati u motive pisanja njegovih portala i novinara, ali niti im puno pridavati na značaju. Narodne novine su potrošene, Press je ugašen, pa režim mora stalno proizvoditi nove dvorske lažne medije kako bi se spinovala javnost svakodnevnim podmetanjima i lažnim vijestima.

Nebojša Vukanović

Prijavi se da dobijaš vijesti na Facebook profilu. Klikni na LIKE dugme ispod

ˇ

----------KRAJ