HET prebacio još 20 000 Herceg televiziji po Lukinom nalogu!?

Da je Luka Petrović skriveni vlasnik i urednik Herceg televizije iz sjenke, o čemu sam ranije detaljno pisao, potvrđuje i nova odluka Uprave HET-a, da izdvoji i uplati skoro 23 000 maraka (19 500 bez PDV-a, ili 22 850 KM sa PDV-om) na račun Herceg televizije za usluge propagande i reklamiranja!?

HET se nalazi u očajnoj situaciji, možda i najtežoj u svojoj istoriji, posluje sa milionskim gubicima, radnicima se ne uplaćuju doprinosi, ukinuta je ili smanjena stimulacija a regres se isplaćuje u ratama. Uprkos haosu i velikim problemima, kreditima koji se uzimaju za tekuću likvidnost, HET u finansijskim problemima baca 23 000 maraka na usluge propagande, kako bi se prebacio novac Lukinom novom posrnulom medijskom projektu, kojim formalno upravljaju Vladan Mastilović i Hadži Đorđe Bjelaković!

Ugovor je nezakonito sklopljen netransparentnim postupkom, namještenim  konkurentskim zahtjevom sa jednim ponuđačem, a postavlja se logično pitanje šta će HET-a bilo kakva propaganda i reklamiranje kada Elektroprivreda ima monopol na proizvodnju i prodaju!? Da li će HET nakon propagande i promocije na Herceg televiziji proizvesti i prodati više struje u odnosu na TE Gacko ili HE Višegrad?

Bacanje novaca na propagandu i krpljenje bazena u velikoj krizi, kada se nema novaca za plate i osnovne potrebe, je suludo i jasno je da se radi o zloupotrebi koja ima za cilj da pomogne propali Lukin medijski projekat i partijsku televiziju koja je skupa igračka a nema nikakav uticaj u javnosti. Ranije sam pisao, a to je tema sudskog spora sa Lukom, da su sva javna preduzeća i ustanove koje kontroliše SNSD izdvajali i uplaćivali po zadatku gen-seka novac partijskoj televiziji, a postavlja se logično pitanje zašto sredstva nisu uplaćena dok Mastilović i Bjelaković nisu po nalogu Luke kupili jedinu televiziju u Hercegovini?

 

P.S. Radovi na Petrovića, pardon Kukurića vrtovima, idu planiranom dinamikom, uključene su sve dvorske kompanije, luksuzni restoran na Trebišnjici će uskoro biti otvoren,   a ostaje da se vidi hoće li HET i Elektroprivreda Srpske pomagati menadžera Mastilovića izdašnije nego kao vlasnika Herceg televizije?

 

Nebojša Vukanović